Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 75

Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 71

Warning: Memcache::add() [memcache.add]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 65
CareCredit GE MoneyBank Complaint - DO NOT CALL THEM - FEES
CareCredit GE MoneyBank Complaint

CareCredit GE MoneyBank Complaint

ADVERTISEMENT

DO NOT CALL THEM - FEES


THEY KEEP YOU HOLDING FOR HOURS TRIED ON 3 DIFFERENT PHONES - AND SEND CONFUSING IMPORTANT CHANGES ABOUT INCREASING RATES THAT YOU NEED AN ACCOUNTANT TO TRANSLATE - SEEMS THAT THEY ARE JUST SNUBBING THEIR NOSSES AT THE PRESIDENT AND ANYONE WHO TRIES TO HELP THE CONSUMER - ANYONE BUYING INTO ANY PRODUCT OR SERVICE FROM GE HAS TO BE CRAZY - WHAT DOES IT TAKE TO GET ANY SATISFACTION?

ANYBODY OUT THERE GOT A WAY TO GET THESE GUYS TO STOP GOUGING CONSUMERS. ARE YOU LISTENING PRES. OBAMA?
PAT DOUGHERTY, FLANDERS, NJ


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to CareCredit GE MoneyB...
SUBMIT a ticket
for CareCredit GE MoneyB...
WATCH videos
for CareCredit GE MoneyB...
More CareCredit GE MoneyBank Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for CareCredit GE MoneyB...

BUSINESSES REPLY HERE

Company was claimed GREAT NEWS, this company has Partnered with MeasuredUp and uses it to answer you!
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


khoshhal says: (7 years ago)
 0
I just found out that I have been ripped of by care-credit card. I used Care credit card for approximately $2000 surgery. I was told as long as I pay the monthly payment, i am fine. I have been paying monthly payment of $75 more than a year. I just found out that I have been charged $1000 Interest for $2000 purchase even-though I made monthly payments of $75. Contacted customer service, but very unpleasant and unhelpful basically she told me that is what I signed for and there is nothing she can do about it.

I am very disgusted with such practice. I am not sure if the charges are legal but definitely unethical.




login with Facebook and share your reviews

More CareCredit GE MoneyBank reviews


Similar reviews


[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team